سایت آنلاین خرید چسب وکیوم ایرانی

سایت آنلاین خرید چسب وکیوم ایرانی برای همه خریداران عزیز به صورت 24 ساعت از شبانه روز فعال، همچنین خرید به صورت خرده و عمده برای همه خریداران امکان پذیر است.

چسب وکیوم، پی وی سی یا ممبران، همگی یک نوع چسب با نام های متفاوت هستند که از پرکاربردترین چسب در لایه های چوبی و رویی ام دی اف کاربرد دارند که در ادامه برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد، مطلب مفید و پر از محتوای سایت ما را تا انتها بخوانید.

سوال : چسب وکیوم چیست؟

سایت آنلاین خرید چسب وکیوم

چسب وکیوم که نام دیگرش ممبران و چسب پی وی سی است حدودا 10 سال می شود که با پیدایش کابینت های ام دی اف و فشرده کردن چوب بر روی یکدیگر از این چسب استفاده می کنند.
این چسب جایگزین چسبی است که در گذشته برای ام دی اف به کار برده می شده و شرایط استفاده از آن چسب نسبت به چسب ممبران بسیار سخت بود.

فشار دادن در چسب وکیوم لازم است؟

این چسب در دما و فشاری خاص نشان از اصل بودن خود می دهد، چسب وکیوم در دمای های متفاوت عکس العملی نشان می دهد که دمای هر چسب در کاتالوگ آن آورده شده، همچنین این چسب با مقداری فشار همراه است، اما فشار آن باید بسیار کم باشد.

کاربرد چسب وکیوم

چسب وکیوم در مواردی که با چوب روبرو شویم ما را همراهی می کند، چسبندگی عالی میان دو چوب یا چندین چوب را با قدرتی باور نکردنی به هم می چسباند که جدا شدن آن ها غیر ممکت است.

خاصیتی که این چسب ها دارند در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارند به همین دلیل در صنعت چوب و ام دی اف بیشترین و بهترین کاربرد را دارا هستند، برای لایه های رویی برخی درب ها استفاده می شود تا در مقابل آب مقاوم پذیر یا به اصطلاح دربی ضد آب تولید کنند.
نکته مهم برای پی بردن به اصل یا تقلبی بودن چسب وکیوم، این است که اگر از مرحله اول تا آخر استفاده از چسب وکیوم بیشتر از 300 ثانیه طول کشید چسب اصل نمی باشد.

سایت خرید آنلاین چسب وکیوم

سایت آنلاین خرید چسب وکیوم

حتما سوال دارید که چطور می توان این چسب را خریداری کرد؟
راه های متفاوت و بسیاری برای خرید این چسب مفید وجود دارد اما اگر به دنبال خریدی سریع، راحت، عمده، پر سود هستید به شما سایت های فروشگاهی را پیشنهاد می کنیم.

سایت آنلاین خرید چسب وکیوم

سایت آنلاین خرید چسب وکیوم ایرانی ، با کیفیت ترین چسب درجه یک و عالی وکیوم را با به روز ترین قیمت ها در سایت برای شما عزیزان قرار داده ایم.
شما می توانید انواع محصولات را مشاهده و مقایسه کنید و خرید خود را انجام دهید، در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما