لیست قیمت فروش چسب چوب ارزان

چسب چوب ارزان بی رنگ به دلیل چسبندگی بالا می تواند تا مدت ها هر اتصالی را مستحکم نگه دارد. می توانید به لیست قیمت آن از طریق سایت های فروش اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

چسب ها در انواع مختلف کارهای روزانه ی افراد کاربرد فراوان دارد و شناخت انواع چسب ها و یادگیری کارکرد با هرکدامشان، کار شما را در زمان استفاده آسان می کند.

دقت به نوع کارکرد چسب قبل از استفاده که در زیر به آن اشاره می کنیم:

چسب چوب ارزان

ضد آب و ضد رطوبت
تحمل داشتن دماهای بالا
تحمل دمای پایین
سمی بودن یا نبودن آن ها
حلالیت در آب
توجه به شفاف یا کدر بودن رنگ چسب ها
قابلیت کار در محیط های زیر نور آفتاب
قابلیت رنگ پذیری

انواع چسب چوب و کارکرد آن ها

  • چسب چوب PVA: یکی از پرکاربرد ترین چسب ها می باشد که رنگ آن سفید است. کار با این نوع چسب بسیار آسان و غیر سمی می باشد که توانایی حل شدن در آب و بعضی از رنگ ها را دارد.
  • چسب پلی اورتان: علاوه بر اینکه خاصیت چسباندان چوب ها را به هم دارد، برای چسباندن پلاستیک و شیشه هم به کار می رود. در مقابل مواد شیمیایی بسیار مقاوم است که افراد هم در فضای داخل و یا بیرون هم می توانند از آن استفاده کنند.
  • چسب اپوکسی: از چسبندگی بسیار قوی برخوردار است ودر برابر هر نوع آب و هوایی مستحکم می باشد. بیشتر برای سالن های ورزشی و صنعت های هواپیما مناسب است.
  • چسب فنل فرمالدئید: این چسب به صورت پودر و مایع وارد بازار می شود که وقتی می خواهند چوب های خرد شده یا تخته هایی که چند لایه هستند را بهم بچسبانند،از آن استفده می کنند.
  • چسب اوره فرمالدئید: در بین چسب ها از ارزان ترین آن محسوب می شود که در برابر هر نوع حشره ی موزی مقاوم می کند. به همین دلیل در ساختن مبل از این چسب بهره می برند.
  • چسب حیوانی: نوعی چسب قدیمی محسوب می شود که در سازهای مختلف موسیقی به کار گرفته می شود.
  • چسب کازئین: یک نوع چسب قوی که در صنعت هوانوردی، مبلمان، الوار و تخته ها به کار می رود.

باید دقت کنید که چسب چوب مدت زیادی طول می کشد تا بچسبد، پس باید زمان کافی را برای آن در نظر بگیرید و هیچوقت چسباندن چوب یا فلز نباید در کنار هم اتفاق بیفتد.

قیمت فروش چسب چوب ارزان

چسب چوب ارزان

چنانچه به چسب نیاز پیدا کردید می توانید انواع چسب با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما