صادرکننده انواع چسب وکیوم ازکشور

صادرکننده انواع چسب وکیوم ازکشور باتوجه به کاربرد های زیادی که دارند متقاضیان زیادی دارند به همین خاطربسیاری از تولیدکنندگان این چسب ها خواهان گرفتن عنوان صادرکننده انواع چسب وکیوم از کشور هستند.

این روزها صادرات بخش مهمی از اقتصاد هرکشور است. کشورهای مختلف سعی میکنند که آن دسته ازمحصولات خود را که صرفه اقتصادی بیشتری دارد ومیتواند سود بیشتری تولید کند رابه عنوان محصولات صادراتی انتخاب کنند.

چسب های وکیوم از این قبیل هستند که بخاطرکاربرد های زیادی که دارد به عنوان یک محصول سودزا برای کشور های تولید کننده این محصول به حساب می آید،به همین خاطرکشور های زیادی این محصول راصادرمیکنند.

چسب وکیوم چیست؟

صادرکننده انواع چسب وکیوم

از حدود ده سال پیش ام دی اف وکاربرد های آن در بین عموم بسیار گسترده شد و از وقتی که این ورقه های ام دی اف بخاطر قابلیت هایی که داشت از جمله قابلیت انعطاف و شکل پذیری و قابلیت روکش پذیری بسیار مورد علاقه قرار گرفت واین صنعت به سرعت پیشرفت کرد.

برای اتصال قطعات ام ادی اف یا روکش کشی برا روی آن نیاز به استفاده از انواع خاصی از چسب ها است،که این نوع چسب ها را چسب وکیوم مینامند .

چسب های وکیوم در گذشته ومرحله اول تولید چسب های پلی اورتان بودند این چسب ها یک مشکل داشتند وآن هم اینکه برای استفاده از آن ها نیاز به دمایی حدود 90 الی 140 درجه سانتی گراد وهمچنین 4بار فشار برای پرس وزمانی حدود 10 الی 15 دقیقه برای وکیوم کردن نیاز بود،اما در انواع جدید که بانام PURپلی اورتان شناخته میشوند این مشکل نیست و در این نوع خود چسب دارای ایزوسیانات به صورت کپسوله است که هرازچند گاهی میترکد وباایجاد پیوند هایی بین چسب وسطح مورد نظر باعث افزایش چسبندگی بیشتر میشوند،همچنین در انواع جدید به علت دمای فعال سازی پایین سرعت چسبندگی وهمچنین قدرت آن نسبت به چسب های گذشته افزایش یافته است.

کاربرد ها

از جمله کاربردهای این چسب ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در صنعت ام دی اف بیشترین کاربرد رادارد و برای چسباندن پی وی سی وهایگلاس به چوب ام دی اف استفاده میشود.
برای بسته بندی از آن به عنوان چسب بین مقوا وpvc مورد استفاده قرار میگیرد.

صادرکننده انواع چسب وکیوم ازکشور

صادرکننده انواع چسب وکیوم

کشور های زیادی بخاطر فروش خوب این چسب ها دربین سایر چسب ها علاقه مند هستند این محصول را تولید و حتی آن را به سایر کشور ها صادر کنند از جمله این کشور ها عبارتند از:

ترکیه
روسیه
آلمان
چین
تایوان

که در این بین کشور آلمان به عنوان برند درخشان در این زمینه توانسته از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد.

چسب وکیوم ایرانی

ایران نیز در سال های اخیر توانسته است در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشته باشد وحتی دست به صادرات انواع چسب وکیوم بزند.

شما میتوانید با تهیه چسب وکیوم ایرانی از محصولی قابل رقابت با نمونه های خارجی بهره ببرید با این تفاوت که قیمت کمتری میپردازید.مشاوران ما در این زمینه اماده خدمت رسانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما